Jestem jak lodówka nie dla idiotów


dziwne, ale prawdziwe spostrzeżenie

Obserwacji dokonałem czytając broszurę sieci sklepów Media Markt. Może przy użyciu nieznacznej metafory, ale udało mi się zidentyfikować wiele z cech urządzenia i przypisać je sobie. Sprawdźmy czy dokonałem nadużycia lub nadinterpretacji.

jestem_jak_lodowka_01

Funkcja „no frost”

Nie zamarzam, bo moje ciało jest stałocieplne, ze względu na rząd ssaków z jakiego pochodzę – no frost.

Półka na wino

Mam półkę na wino, w sumie to nawet pojemnik. On słuzy także innym butelkom.

Tryb wakacji

występuje podczas urlopu, kiedy odpowiedzialność spada do niskiego poziomu.

Obieg powietrza „multi flow”

Czyli nic innego, jak zdolność oddychania zarówno nosem jak i ustami, pomimo tego, że podobno pompatyczne polipy przyssały się do tego pierwszego.

Klasa oszczędności A+

to reprezentacja tego, ze mogę nie ciągnąć prądu gdy głowę moją zajmują towarzyskie lub papierowe atrakcje.

Wysokość

Mam dokładnie 1,78 metra wzrostu…

Pojemność

290 l pojemności może reprezentować ogromne porcje tlenu, płynów i pokarmu stałego jakie w zbliżeniu mógłbym pomieścić w ciele (w sumie z tkanką kostną, mięsem, ścięgnami i wodą, z jakich to elementów ciało me się składa).

Kolor

Choć mam inny, to jednak ten stanowi jedynie, o wyborze wyglądu modelu… ale parametry się zgadzają.

Funkcje dodatkowe

Nie mógłbym pełnić tej samej funkcji co lodówka, jak też ona nie zastąpiła by mnie we wszystkim co robię, ale nadal parametry fizyczne się zgadzają.

Cena

1.599,00 zł… troszkę tanio.

Tylko fakt, ze nie ma mnie w broszurach Madia Markt, oraz to że spostrzeżenie to opisałem z wanny, stanowią o tym, że lodówka nie zrobi tego samego… ale czy to wystarcza by uzasadnić moje człowieczeństwo?

Ps. Gorąco polecam sprawdzać ceny lodówek (i nie tylko) po nazwach modeli więcej niż tylko w Media Markt, który reklamuje się niskimi cenami. Ostatnio znalazłem dwa modele mi pasujące (wymiar i funkcje), które w Media Markt były droższe o około stówkę względem dwóch innych dystrybutorów. Nie chcę być idiotą, więc nie przepłacę.



KONKURS #2:

Co za kadr widzimy w nagłówku (tytuł oraz krótki opis), oraz gdzie jeszcze motyw ten się pojawił jako nawiązanie do oryginału (tytuł)?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.